Skialp a freeride 2016/2017

Nebyly nalezeny žádné záznamy.

Skialp a freeride 2015/2016

EXTRÉMNÍ SJEZDY VELKÝCH STĚN V TATRÁCH

EXTRÉMNÍ SJEZDY VELKÝCH STĚN V TATRÁCH (text a foto: Rosťa ZICO Tomanec) Hlavně severních. Stinné rokle, bizardní skalní skulptury, zima, vítr, osamocení, velká hloubka, zmrzlý i prachový sníh. Silné pocity a mocná energie velehor. To vše působí na psychiku a mysl takovým způsobem, že výsledek je...

Dachstein plus minus 2700m & Hocharn 3254m

Tour dodávka legendárních Lech Zeppelin se vydala na cesty, nikoli však jak bývalo jejím dobrým zvykem vyprodávat koncertní haly, ale jak se již stává tradicí, vydala se na skije. Poslední roky kapela umělecky stagnuje a bulvárem se nesou zkazky o podobenství frontmana se vzducholodí. Frontman...

Krippenstein & Dachstein & Tauplitz (22.-24.1.2016)

Den první - Krippenstein Bylo nebylo, nasněžilo nenasněžilo. Hlavní ale je, že jsme vyjeli. Směr Obertraun - rýha v náhorní plošině někde v rakousech. Po zdlouhavé cestě jsme přijeli do azuritového počasí, které se zdálo být rájem pro všechny pravé freeridery. To znamená pro lidi co mají rádi...

Skialp a freeride 2014/2015

25 tatranských štítů na lyžích 2014/2015

Rozjezdil jsem se v těchto strmých linkách a chytlo mě to jako kdysi lezení. Ten pohled z vrcholu dolů příkrou bílou stěnou do prázdna mě uhranul! Dělat obloučky mezi skalami, řešit sjezd zdánlivě nesjízdným terénem, přesně skočit oblouk, projet přímo šusem zúžení a vybrat oblouk do protisvahu,...

Sjezd ze Satana (15.2.2015)

SJEZD SATANA do Mlynické doliny (15.2.2015) Můj nejtěžší sjezd dosud Satan mě od začátku lezení v Tatrách fascinoval. Hned po hlavních velikánech Gerlach a Lomnický štít. Byl to ale poslední vrchol ze 70 hlavních, na který jsem v Tatrách vylezl a hned jsem měl na úpatí lyže. Byl to můj první...

Z.Tatry - Mekka Forever! (30.1.-1.2.2015)

,,I ti nejlepší můžou zapomenout." Po příznivé předpovědi počasí, zorganizoval rejža oddílovou akci. Společně s pár ‘‘ostravaky‘‘, jsme se v pátek večer vydali na dálný východ do Mekky - země zaslíbené.                ...

Skialp a freeride 2012/2013

Ropice & Travný & Lysá (9.-10.2.2013)

Konečně kapku nabuřilo a není potřeba se štrachat za sněhem daleko. Takže v sobotu osvědčená Řeka nezklamala a nedělní mapování nových oblastí na Trávném a Lysé nemělo taky chybu. FOTOGALERIE

Z.Tatry - Mekka Never Die! (25.-27.1.2013)

První letošní Mekka ve složení Jano, Tonias, David a Pater. FOTOGALERIE

M.Fatra No.1 (13.1.2013)

První test sněhové pokrývky na Malé Fatře s nezničitelným Skobou a Toniasem. FOTOGALERIE

Skialp a freeride 2011/2012

M.Fatra - Poslední powder! (30.3.2012)

M.Fatra - Poslední powder! (30.3.2012) Tak a je to tu! Jaro ještě nezačalo! A tak sedáme do auta míříme si to směr Vrátná. Je pátek, nikde nikdo. Ani lanovka nejede. Výstup na hřeben volíme přes Kraviarské. Viditelnost od tyče ku tyči. Pod Kriváněm se rozhodujeme, že si pojezdíme aspoň v lese...

M.Fatra - Jarná lyžovačka (17.03.2012)

M.Fatra - Jarná lyžovačka (17.03.2012) A je to tu! Konečně jaro! Opalovačka, pivko na terasce, holky v bikinách a na lyžích nalepené místo pásů to bílé svinstvo! :-) Tonias, David, Michal, Paters, Lucka, Jano, MikeC FOTOGALERIE

Nízké Tatry - Dangerous Trip (03.-04.03.2012)

Nízké Tatry - Dangerous Trip (03.-04.03.2012) Zase hlásí, že o víkendu bude azurit. Alpy nevyšly a tak voláme Čikimu do Jarabej, že ho hodláme navštívit. Podmínky na gatření hlásí ideální. Lavinovka 3ka a tak ani mačky opět nebereme:-). Odjíždíme v sobotu ráno, obloha vymetená. Nikoho však...

Vysoké Tatry - Kriváň (26.02.2012)

Vysoké Tatry - Kriváň (26.02.2012) Je sobota večer a sedím si tak doma u otevřeného lahváče, když tu zazvoní telefon. Volá Jano, že pry zítra vstáváme v 5h a fičíme směr Vysoké Tatry. Říkám mu, že zítra má být vichřice a on, že pry jsme drsňáci (Ti největší) a že nás nějaká ta vichrica nemůže...

Západné Tatry - Mekka Č.S.S.A. (10.-12.02.2012)

Západné Tatry - Mekka Č.S.S.A. (10.-12.02.2012)   Lokalitá: Západné Tatry - Mekka československého Skialpinismu Snehové podmienky: beton, šutr, biele zdivo Výška sneh.pokrývky: 180cm +-180cm Stupeň lavínového nebezpečenstva: 2/2 Předpoveď počasia: -25°C polojasno, prevazne SZ...

Faträ No.7 (29.01.2012)

Faträ No.7 (29.01.2012)        Až sedmá návštěva Fatry nám dopřála zažít luxusní kombinaci azuritu a prašanu na které se každý bambylok těší celý rok a nakonec ho stejně propásne. Takže pouze ve složení Jähnson & Patersön vyrážíme teprve v 7,30h směr Vrátná....

Beskydy - 21.-22.01.2012

Beskydy - Lysá Hora (1323m) a Ostrý (1044m) Pár fotek z prašanového řádění v Beskydech. Lysá Hora Ostrý

Malá Fatra

Malá Fatra 2011/2012 26.12.2011 30.12.2011 1.1.2012 7.1.2012   Zahájení skialp/freerideové sezóny ve Vrátné, v Kriváňských žľaboch a na Poludňovom Grúni. Pár fotek je tady a video je tady. Patersön

Obertauern (Austria) 22.12.2011-1.1.2012

Troche opozniónie, ale sezona zaczla fantastycznie. W sestawie Kikina und Jo my troche freeridowali w Obertauern. Moc zech niefocil, glowne bylo jezdzic a uzyc se ty nadupane podminki.. Glownie my jezdzili pod Glocknerin, a kolem Südwiener...

Skialp a freeride 2010/2011

Mekka Never Die 2 (26.-27.02.2011)

Mekka Never Die 2 Místo tradičního pátečního odjezdu se s Janem ocitáme na ,,rodinném večírku" u Krysky. Domlouváme odjezd na sobotu ve 4:45h. Sotva usnu, Jano už mně o půl páté ráno prozvání, kde jsem! Že prý skluz, jak cip! Po 7h jsme na parkovišti u Kožiaru. Khamil přichází s novou revolucí:...

Mekka Never Die! (28.-30.01.2011)

Mekka Never Die! (28.-30.01.2011) Předpověď počasí hlásí na celý víkend plech. V 18h naskakuji do ostravského auta a už si to frčíme, kde jinde než do Mekky československého skialpinismu. Po láhvince vína přišla chuť na pivo a tak šlápneme na plyn a před devátou jsme v ústí Žirské doliny....